Tråd: Kresne barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 23:00   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kresne barn

Opprinnelig lagt inn av achillea, her.

Sier bare ha, ha, ha, til dere som sier at der er bare å sette standaren fra begynnelsen av. SÅ enkelt er det bare ikke!!!!

Hva mener du? Hvis ungene faktisk ikke har sett sjokoladepålegg og vet hva det er, så er jo ikke det noe de savner. Man trenger feks ikke innføre sjokade til en ettåring fordi det er et barn. Mine visste knapt at slike ting fantes de første årene av sitt liv. Det gikk i kjøttpålegg, oster av div.slag og leverpostei.
Og jeg vet veldig godt hva kresne barn er, jeg har to stykker, pluss et barn som har sonde og som faktisk får lov til å smake på syltetøy og suge på småtuber med sjokade, og det akseptere de andre to fordi de vet at Dokka har store svelgeproblemer. 4 og 6 åringen synes såklart sjokade er godt, faren deres har jo gitt de det, men de aksepterer at det er helgemat, og vi tilbyr de ikke med mindre de spør ( eldste blir hyper av sukker, så vi holder igjen), og spør de i helgen, så får de.. Men ikke 3 skiver på et måltid... For ellers klikker eldste.
Vi har satt standarden og de får velge. De får godt spise cherrytomater og ost til frokost hvis de vil det, og det vil de ha. De får velge det meste i kjøleskapet faktisk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat