Tråd: Kresne barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 12:05   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kresne barn

Opprinnelig lagt inn av Svane, her.

Det går en grense for hvor lenge du greier å "skjerme" barna fra det som finnes "der ute".

Så hvis ungen har fått prøve noe ute så må de ha det samme hjemme? Hvis de syns det er fantastisk å kjøre vannsklie i badeland så må dere installere en på badet?

Forøvrig skjønner jeg at jeg må ha vært en inmari spesiell unge, for jeg HATET sjokoladepålegg! Syns alltid speiderturer var kjipt for fordi alle bare ville ha med sjokopålegg eller banos Nå var jeg forsåvidt ikke så glad i brød generellt heller, men.
Jeg ville heller ha frukt, youghurt, salat osv... Brodern skydde alt som minnet om grønnsaker som pesten til langt opp i 20 åra. Han er tynn som en strek, jeg har vært overvektig siden barneskolen....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat