Tråd: Hvilepuls
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-05, 09:13   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg aner ikke før og etter kosthold, men jeg ble hvertfll veldig overrasket over at min hvilepuls nå var på 64 *dobbelstsjekke* jupp.

Det er vel naturlig at pulsen stiger når det stresser med blodsukkersvingninger ja...

Før hadde jeg en hvilepuls på rundt 100 og 120 og hadde litt høyt blodtrykk. Begge deler kom seg etter jeg lærte meg å puste... Etter et halvt år med høyt blodtrykk og dobbeltsjekking hver gang, så satt legen seg mot meg og sa: Nå tar vi det en gang til, også puster du dyyyypt med magen. Og ettter noen pust,- så kom blodtrykket seg.. og etter noen kontroller til og jeg var flink å puste,- så var bt helt ok..

Så kansje min lave hvilepuls nå er grunnet at jeg puster veldig bra om dagene og at jeg er blitt flinkere å meditere (har lest om endel resultater på både bt og puls og meditasjon).

(...bare ikke bli opphengt i å telle da Jeg hadde en veninde som fikk sånn tvangsmessig telling, at hun ble gående og telle og bekymre seg hele tiden)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat