Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 13:13   #1
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ...

Hei. Jeg lurer så veldig på om disse er ok å spise litt av av og til...med tanke på karboinnhold og ketolysekur...vet at jeg ikke skal ha sånt på kur, men jeg har oppdaget disse da, og leser meg fram til at det er maltitol i de, og det trenger man ikke å regne karbene på, eller tar jeg helt feil?



Innehållsdeklaration:
Kakaomassa, sötningsmedel (maltitol, sukralos), kakaosmör, kakaopulver, emulgeringsmedel (sojalecitin och E476), mjölkpulver (mindre än 0,5 %), arom. Minst 72 % kakao. Överdriven konsumtion kan ha laxerande verkan. Näringsvärde per 100 g/ml:
Energi 2150 KJ, kilokalorier 520 Kcal, protein 8,5 g, kolhydrater 35g, fett 42 g


Innehållsdeklaration:
Sötningsmedel (maltitol), kakaosmör, skummjölkspulver, helmjölkspulver, kakaomassa, vegetabiliskt fett, arom, emulgeringsmedel (sojalecitin). Näringsvärde per 100 g/ml:
Energi 2000 kJ/ 4 70 kcal Protein 10 g Kolhydrat 53 g Fett 32 g

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat