Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 13:13   #65
isabella
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 195
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg synes det Danish skriver, på en måte, er interessant. Og vil gjerne vite mer om hva og hvorfor disse påstandene i det hele tatt finnes.

Men det er ikke tvil om at det ikke har noenting her på lavkarbo.no å gjøre! Dette er et LAVKARBO-forum, hvor vi diskuterer og hjelper hverandre innenfor et titalls forskjellige LAVKARBO-filosofier.

Men Danish sitt kosthold finnes ikke på grensen til lavkarbo en gang. Og derfor har det ingenting her å gjøre..

Det kan diskuteres på et x antall andre kostholdsforum og slankeforum, men ikke på et LAVKARBO-forum.

Hmmm... jeg trodde Danish følgte OE. Det står ihvertfall Kwasniewski som jeg trodde hadde med OE å gjøre. Weston Price vet jeg lite om men mener det også anbefaler lavkarbo. Men jeg kan ta helt feil.

Uansett så synes vi skal ha et åpent sinn og argumentere på en skikkelig måte. Dette blir litt imot det jeg egentlig synes er fint med forumet. At vi kan få informasjon utover det vi selv bruker/kan og kanskje lære noe nytt. Eller forkaster utfra at det ikke passer for oss.

Trodde takhøyden var litt større jeg....

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat