Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-15, 19:36   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva er greit å drikke?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Hvorfor gir egentlig vann kramper når man er slankeoperert, i motsetning til annen drikke?

Jeg drikker for øvrig vann med og uten kullsyre, te og kaffe. I tillegg litt lettbrus og saft.

Jeg har fått forklart at vannmolekylene er større i rent vann, enn når f.eks vann er tilsatt saft.

Jeg har null problemer med å drikke vann, og kan bøtte nedpå en halvliter om jeg vil. Hadde litt problemer i de første månedene etter operasjonen, men de ble fort borte etterhvert som jeg ble vant til å drikke mer og mer vann på en gang. Drakk ikke noe annet enn vann de første mnd etter operasjonen, nå drikker jeg mest vann og kaffe, og litt lettbrus. Jeg tror kroppen har godt av å drikke rent vann, så jeg unngår å erstatte vannet med saft og annen væske.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat