Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 13:57   #213
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Så bra fullfres! gøy med årets første kilo;-)) her vet jeg ikke helt ståa, går opp og ned i vannvekt, litt ustabilt m.a.o... I går var en veldig god dag, klassisk egg og bacon til frokost, koteletter og bernais til middag bl.a. Men IDAG er jeg skikkelig ustrukturert igjen. Minstejenta er i bhg uten mamman sin for første gang i dag, så kjenner meg litt urolig i kroppen i dag... E vel mammahjertet som synes det er litt hard å sende ho avsted. Men, er førskolelærer selv, så ingen tvil om at det går kjempefint fått trent litt og tøyd, tatt igjen litt pensum, spist low carb Sarah bernard kaker og drukket kaffe. Jobber som vikar, og takket nettop ja til fire vakter i kulturskolen denne og neste uke, selv om to ukers hjemmekampen begynner i morgen... Satser på at mannen er like overbærende som han pleier når han kommer hjem til kaos på kjøkkenbenken:P og burde sikkert spise noe mer før vi skal på tacos hos svigers senere

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat