Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-12, 14:10   #198
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Åh, supert! Jeg skal på "årets harrytur" der om en snau måned - da lurer jeg på om noen andre kan fortelle om de også har stevia-ketchup og steviasøtet fun light der?

Stevia-fun finnes iallfall på én av matbutikkene på Nordby. Husker ikke hvilken, men siden det er 2 å velge mellom klarer dere sikkert å finne riktig. (Kanskje begge har fått nå.) Husk også å kjøpe andebryst. På den gamle butikken i den enden som bygges ut nå er de 10kr billigere pr kg (139 sek) enn i den nye. Andefettet som man (selvfølgelig) sparer etter å ha stekt andebrystene er dessuten veldig fint stekefett.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat