Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 21:04   #276
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg er tøffere på store høyder enn små... Høres litt rart ut,men jeg kan godt klatre på et fjell, men tør aldri å klatre på stoler, eller så folk som klatrer på stoler og bord...

Og jeg lurer på om jeg "ser" ting... Jeg var ute og gikki dag, og ved siden av meg gikk det ei lita jente. Hun hadde hvitt skjørt med mønster, sort jakke, sort hår med fletter og sorte sko med litt snøring oppover leggen (vanskelig å forklare) hun hoppet bortover inni noe kratt i veikanten ved siden av meg, før hun forsvant i løse luften... vet ikke om det er jeg som begynner å bli koko eller om det er noe der... Jeghusker folksom ikke var der snakket til meg da jeg var yngre... kanskje en litt dum ting å innrømme, for hallusinasjoner, og det å høre stemmer er vel aldri noe godt tegn..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat