Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-11, 18:42   #263
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Nei, jeg stresser ikke med vaskinga. Og er definitivt tilhenger av velutvikla immunforsvar...

Kjenner godt til "dette var ikke det jeg hadde tenkt" hyling. Han gråter lite, men roper desto mer. "NEI" høres det helt ut som ham sier (noe som førte til en god latter i kirka på dåpen da presten spurte om han skulle døpes i faderens, sønnens osv... Neeheeei hylte lillegutt! )
Det med magen er mest knip, og noe grining. Har funnet ut at det skyldes jerntilskuddet han må ta siden han er prematur. Og det var visst ikke noe å bytte mot i følge legen. Har latt være å gi han det noen dager ogg begynt igjen i dag. Noe som så langt hat gitt fem(!!) bleiesskift med fult klesbytte fra topp til tå...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat