Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 21:53   #72
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Drikker du fløte fra kartongen og spiser smør med skje?

Opprinnelig lagt inn av AneHagen, her.

Hvis man heller fokuserer på protein, fettprosent i energi og matvarer som inneholder de riktige verdiene for dietter så vil den kanskje ikke virke så skremmende på mange.

Ehhh... ein må passe seg for å legge for stor vekt på protein også. Det er alt ein utbredt villfarelse om at lavkarbo er høgprotein-kosthald, noko som i dei aller fleste lavkarbovariantane slett ikkje er tilfelle. Altfor mykje protein er ikkje sunt.

Men ein nøkkel er nok, som både du og fleire har vore inne på, det med energiprosent - det "klikkar" ikkje på plass sånn med ein gong alltid. Det gjorde det absolutt ikkje for meg, i alle fall, og eg ser jo av innlegg frå mange andre at eg ikkje er aleine om det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat