Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-12, 19:15   #25
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei, mente ovehodet ikke du er dårlig mor, men inkontinens i 9 år og nå store problemer som ødelegger gutten fullstendig ift skolegang og livskvalitet så handler det kun om prioritering.
Selge bil, selge andre verdigjenstander redusere boutgifter, søke om privatlån i familie, forskudd på arv. Det finnes alltids muligheter for penger og det er vel bare det råd om privat helsetjeneste handler om. Da får dere den hjelpen dere trenger umiddelbart og garantert bedre oppfølging. Dessverre er det offentlige gode på mye men ikke slikt som det er her i beskrivelsen fra deg.

Det er ingen her som tror du er en dårlig mor, tvertimot, du ønsker jo det beste for han.

Jeg har en 13 år gammel bil: den er den eneste vi har og er ikke verd stort.
Vi bor i leid studentbolig som koster oss nesten 50 % av inntektene pr mnd. Ingenting å spare der heller.
Vi har ikke noen mulighet for å få lån uten inntekt, og da må vi nødvendigvis prioritere boliglån slik at vi kan få en egen leilighet når jeg er ferdig med studiene om 7 mnd.
Hverken jeg eller mannen har rike foreldre. Det er ingen arv å få! De har gjeld selv nemlig!

Det finnes ikke alltids mulighet for å finne penger noe sted for alle!!!!
jeg begynner å tro at du er ganske uvitende om hvordan verden fungerer for alle de som ikke har full fast jobb etter ferdig utdanning etter 25 år, aldri har vært syke og har seilt gjennom livet på ei fjøl med sølvskje i munnen.

Jeg spør ikke om hvordan jeg skal OMMGÅ systemet; jeg spør om hvordan systemet faktisk VIRKER!

Hva taper vi på å gjøre og hva vinner vi på å gjøre INNENFOR systemet, nå når situasjonen har blitt som den har blitt.

Ang gutten så har han jo ikke hatt inkontinens i 9 år. Han har nettopp fylt 9 år, og det er da ikke helt uvanlig at barn går med bleier opp til 3-4 års alder etter hva jeg har hørt.
At "ulykker" og nattinkontinens forekommer en stund etter dette er også veldig vanlig, særlig hos gutter. Leger generelt mener det er ingen vits å begynne hverken behandling eller bekymring før etter de er 6-7 år i alle fall. Det var da jeg tok kontakt. Så 2-3 år er mer riktig og av de årene har vi vært under behandling på sykehuset i 2 år omtrent.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat