Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-16, 01:41   #12
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Lindberg - lavkarbo ?

Når man bruker ordet "lavkarbo" så forteller ordet oss at vi spiser mindre karbohydrater enn den gjennomsnittlige befolkningen.
Uansett hvordan man ser på det, så mener JEG at holder man seg under 150 karbohydrater i døgnet, spiser variert og får næringen fra sunne og ekte råvarer, ja da lever man lavkarbo.
Lever selv på max 25 karbohydrater i døgnet /5 karbohydrater pr måltid fordi helsa tvinger meg til det. Trives greitt med det siden jeg må, men må si at jeg likte det mye bedre da jeg lå mellom 50 og 70 karbohydrater pr døgn.

Resten av familien, mann og to voksne sønner, lever på mellom 100 og 150 karbohydrater pr døgn, og jeg anser altså dette som lavkarbo. Ingen av dem er aktive/ alle uføre og alle tre er slanke. De har levd på dette kostholdet siden 2010.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat