Tråd: Eser ut!!
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-17, 19:47   #1
Lilleulv01
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2017
Innlegg: 8
Lilleulv01 er på en erverdig vei

Eser ut!!

Jeg har gått på strikt lavkarbo i 2 uker nå. Den siste uken har formen vært bedre enn på åresvis, jeg har overskudd og er gladere. Dette har igjen ført til at jeg har blitt mer aktiv, og jeg har til og med fått meg en treningsøkt

jeg begynte på kostholdet pga helse, ikke for å slanke meg da jeg er normalvektig. Men jeg håpte på å gå ned et par kilo. Det som i steden har skjedd er at jeg har lagt på meg, og da kun på magen. I dag fikk jeg ikke igjen knappen på buksa! Jeg er oppblåst og har fått masse fett på magen. På 2 uker!!! Så har gått litt i kjelleren nå føler meg helt jævlig. Har bestemt meg for å kutte ut melkeprodukter også. Jeg har vel fått i meg for mye fett.

noen andre som har opplevd dette med lavkarbo? Jeg har ikke lyst til å spise noe sånn som jeg har est ut, men tvang i meg litt salat til lunsj...

neste uke blir det ikke noe melkeprodukter, mindre porsjoner og kanskje jeg skal faste en dag... jeg var forberedt på å rase ned i vekt. For et antiklimaks! Jeg har laget sunn middag hver dag av kjøtt, fugl eller fisk og grønnsaker. Deilige salater til lunsj og smoothies til frokost og kvelds. Har satt meg ordentlig inn i dette, og spiser ikke noe som inneholder meg enn 5 gram kh pr 100 gram...

Lilleulv01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat