Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-12, 23:34   #9
Lillemy77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Lillemy77 er på en erverdig vei

Sv: South-beach'ere - vekta skal ned! Noen som er med?

Opprinnelig lagt inn av kaffekari, her.

heisann. bruker mager kesam med søtning og vaniljedråper/vaniljestevia, den er mest proteiner og minst kcal. Unngår alt som inneholder vanlig sukker, kun et par ganger jeg har laget mat som inneholder litt rosiner, men da spiser jeg ikke dem(men vet jo at det blir litt sukker i sausen). Tror det er lettere å ta det strengt i starten, ikke annet enn det som er lovlig i south beach, så det ikke sklir helt ut... men etterhvert kan man jo spise LITT av ting som ikke er optimalt, så lenge man begrenser seg. Syntes det at jeg mistet søtsuget de første 3 dagene var vesentlig for har ikke så ofte lyst på "ulovlige " ting.men laget meg ofte eggedosis med sukrin og kakao i starten for å innbille meg at jeg spiste søtt,så jeg ikke ville ha mer enn det...

Heisann! Ja, jeg også kjørte helt strengt i starten, men nå er jeg i en sånn middelfase av 1, 2 og 3...hehe..min egen fase Har gått ned ca 2,5-3 kilo, og holder meg der!!! Målet mitt er fremdeles 5 kilo, og jeg er på vei dit!! Når jeg ikke sånn kjempemye å ta av, så går det jammen seigt med de siste kiloene.... Har blitt flinkere å trene, så det er bra! Lykke til videre kaffekari, synes du er innmari flink!! Du skal være stolt av deg selv!!!! Klemmer)

__________________



Lillemy77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat