Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-12, 23:11   #23
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Tusen takk for tips om salvie-te wahaj det går inn på lista over ting som skal prøves.

Kanutten, hetetokter er no' DRITT , det er det det er
Utover det, så er den plutselige og gjerne voldsom varmefølelse i kroppen. Kan vare fra noen sekunder til flere minutter. Ved kraftige tokter, spretter svetten fram over hele kroppen. Man kan ha mange tokter i løpet av døgnet, gjerne flere i timen. Jeg våkner om natten pga de, og da hagler svetten. Går takk og pris ganske fort over, med det er slitsomt.

Nå har jeg tatt min første e-vitamin kapsel, og foreløpig har den ikke hatt noen effekt *tørker mer i panna og blir helt våt på hånden*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat