Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 16:56   #52
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Siden vi er inne på søtstoffer - hva med natreen flytende? Den har iflg innholdsdeklarasjon 0 karbohydrater... Spiser ikke mye søtt, men liker å ha i et par skvetter i feks smoothien min om morgenen og om jeg skal lage kaketing ved spesielle anledninger. Er godt vant med flytende natreen da far er dia2 - og han byttet ut sukkeret i matlagingen for lenge siden med natreen. Synes de andre - feks splenda - smaker litt "metall" i forhold til natreen, men det kan jo skyldes at jeg er mer vant med natreen

Så lenge jeg ikke har i meg MER søtningstoff nå enn tidligere - og har kuttet ut så mye annet jeg tydeligvikke har hatt godt av - orker jeg ikke bekymre meg for eventuelle skadevirkninger

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat