Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-14, 18:20   #23161
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Nei, det har du rett i, men reglementet for vaskeriet her jeg bor følger nok ikke kun helligdager, men også det du kaller røde dager.
Her kan man ikke vakse søndag, helligdager eller disse røde dagene. Men jeg husker ikke helt formuleringene i reglementet.
Og jeg er fullstendig klar over at 2. Påskedag er en helligdag, men det er større aksept å vaske på 2. Dag enn 1. Dag hvis noen velger å bryte reglementet.
Jeg bryr meg katten, folk får vaske akkurat når de vil for meg, og jeg skulle ønske vaskeriet var åpent på søndager også. Men jeg skjønner jo årsakene til det da.

Det er da ikke jeg som kaller det for røddager. Søndag er dessuten ansett som en helligdag.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥