Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-14, 21:54   #23176
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet at man ikke skal spise andres gotteri. Jeg kjøper igjen dagen etterpå da om det er noen trøst... Jeg har nå bedt mannen min gjemme det, slik at jeg ikke ser det hver gang jeg åpner skapet på kjøkkenet! Så får de det tilbake på lørdager! Jeg sliter veldig med vekta, tenkte derfor å fjerne alle fristelser, også barnas gotteri. Om jeg hadde kastet det, hadde jeg gitt de penger til å kjøpe en leke eller noe. Om de hadde blitt skuffet, hadde de fått kjøpt nytt gotteri! Jeg prøver bare å finne en løsning! Jeg er som alkoholikeren! Kan ikke ha noe i huset!

Takk for svar


Sist redigert av Marella77 : 19-05-14 kl 22:17.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.