Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-11, 21:39   #161
Tante TI
Seniormedlem
 
Tante TI sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 73
Innlegg: 1.590
Tante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjentTante TI begynner å bli godt kjent

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Hva mener du med "pøser på"? Hvor mye tar du pr. dag?
Jeg er i ketose og går sakte men sikkert ned i vekt, men kjenner ikke noen av de (visstnok) typiske fettforbrennings-symptomene som varme i kroppen, forhøyet energinivå, dårlig ånde (eller kanskje jeg har det, bare at ingen har sagt noe??)

En ting som jeg virkelig merker er at jeg ikke er så oppblåst som jeg pleide å være, og DET er deilig. Er ikke så stinn i kroppen selv om jeg egentlig spiser samme mengdene som før - bare litt annen mat.

Å, som jeg kjenner meg igjen i dette du skriver... Til å begynne med gikk jeg fort ned, bevares, men jeg kjente det liksom ikke, bare så det på vekta. Men maven ble liksom mer blubbete, eller myk om du vil, ikke sånn sprekkferdig sperreballong som den hadde vært lenge.

Varmen kommer sikkert etter hvert. Jeg frøs så jeg hakket tenner i begynnelsen, men nå renner jeg nesten vekk.
Det kan ta flere uker før fettbålet brenner jevnt og trutt, men man går ned lell. Og når det først brenne, sørg for å holde det ved like... Nok fett, nok vann er stikkordene.

Lykke til videre!

__________________
En kunne nok bli hjulpet av med sine feil om man ikke trivdes med dem. (Dronning Kristina)
Tante TI er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat