Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-13, 07:24   #21068
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg ville 'begynt på nytt' liksom. Ny vekt er sikkert mer nøyaktig Lag et hopp på vektnedgangskurven din. Det hadde jeg gjort

Jeg har gjort det (bare feil vei) og laget en * ved siden av hvor det står: "ny vekt (+ 1,2kg)".
Siden jeg ikke opererer med delmål så har jeg ikke tenkt på det. Men det kommer jo an på hva som er viktig for deg da? Å beholde delmålstallene, eller å vite at "nå har jeg gått ned x" kg? Er det det siste så er det jo avstanden mellom hvert delmål som er viktig, ikke tallet som står på delmålet, om du skjønner?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.