Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-12, 19:10   #17
isfh
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2
isfh er på en erverdig vei

Sv: Februartrening 2012

Jeg er gjerne med!! Skal starte med ketolyse i morgen, etter mye forberedelse å lesing for å forstå hva jeg begir meg ut på, å må med det si at jeg kunn gleder meg og er veldig motivert

Treningen derimot gruer jeg til..spilte håndball fra jeg var 8 til 16 år, så opphold i 4 år..for så å starte på igjen som 20 åring men sluttet atter en gang etter 3 år.. så det har sannelig vært nok en 4 års periode me null trening! På denne biten mangler virkelig motivasjon
Håndball er uaktuelt pga manglende lag i hjembygda, så jeg håper på masse ideer og inspirasjon fra denne tråden

En kveld lastet jeg ned en app på min android mob, som heter " Dailey workout" . Den finnes i flere kategorier som feks Butt, Ab, cardio osv Appe`n består av instruksjonsvideoer med intervaller, og klokke som tar tiden og sier i fra når man bytter treningsmetode! Gjenomførte "butt" workout`n 2 ganger en kveld med høy dance musikk på anlegget, og ble skikkelig utslitt! 2 dager etterpå klarte jeg ennå ikke å gå normalt opp og ned trappen til loftet Det verket i alle muskler fra livet og ned! Så effekt har det

Tenkte det var lurt å dele noen tips selv også

isfh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat