Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 23:48   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.

Jeg har brukt metformin i 10 år, med unntak av et par år i starten. Dosene har vært på slutten 850 x 3. Nå har jeg kuttet alle sammen i tillegg til Novonorm. Begge for diabetes 2.

Jeg har ikke hatt bivirkninger av noen av disse. Bortsett fra løs mage i perioder. Ikke sikker på hvilken av disse to som gjorde det utslaget.

Jeg synes ketolysedietten virker sterkere uten metformin, men kanskje er det også bare noe jeg tror. Har gått på ketolyse i 2 uker nå. Er veldig fornøyd med at blodsukkeret har stabilisert seg. Og jeg har altså hatt diabetes i 10 år.

Dette gjorde deg vel ikke så mye klokere, men du spurte etter erfaringer, så...

Takk uansett . Er som sagt meget rigid på kostholdet, og det hadde vært gull om det hadde funket alene. Men det gjør det dessverre ikke, og jeg har prøvd så mange måter å tangere det på over tid. Så håper dette gjør utslaget! Her snakker vi kropp med alle bremser på

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat