Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 12:20   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken effekt har du hatt av lavkarbo kombinert med metformin?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

reductil, mest for å få opp forbrenningen som jo er lav som følge av stoffskiftet

Jeg ble veldig nysgjerrig på dette jeg. Såvidt jeg har kjennskap til er reductil et appetittsvekkende legemiddel? Leste blandt annet på lommelegen, og de snakker bare om det apetittregulerende.
Hva var det legen mente det gjorde for de som ikke sliter med overspising? (jeg kan ikke tenke meg det er problemet ditt etter det jeg leser her inne )

Jeg spør fordi jeg selv har blitt vurdert gitt det av lege tidligere, men da jeg endelig fikk de til å skjønne at jeg ikke spiste så mye som de trodde (klassisk tilfelle av "er man tjukk så stapper man mat i trynet hele dagen" tankegang), kom hun fram til at det var bortkastede penger.
Min mor gikk på det i 3-4 mnd, men hun måtte også slutte fordi hun spiste alt for lite fra før og det eneste de gjorde for henne var å gi henne enda lavere jernnivå i blodet (som hun allerede fikk sprøyter for var for lavt... )
Nå er dette noen år siden, så de har sannsynligvis funnet ut flere ting nå, derfor jeg ble nysgjerrig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat