Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 18:53   #24
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolysekuren

Jeg har desverre ingen mulighet til å ta det privat. Hadde jeg hatt de pengene hadde jeg nok allerede vært operert!
Lever på absolutt minimum, så noe lån er heller ikke noe alternativ.
De tar jo GBP på mitt lokal sykehus også, må nok satse på dem! Har tid til å vent elitt, bare jeg vet det kommer til å bli gjort!

Legen min fortalte at han har henvist 2 stk. Den ene døde nesten på opersjonsbordet og lå 3 måneder på intensiven etterpå. Den andre er enda feitere i dag enn før operasjonen!
Derfor vil han ikke skrive henvisning for meg!
Jeg prøvde å fortelle han om deg blant annet, men den sære mannen ville seff ikke høre på det!

Skal til han i morgen og kommer itl å neven det igjen, for som du sier, han kan egentlig ikke nekte!

(Det han kan gjøre, er å skrive en så dårlig henvisning at jeg får avslag. Har opplevd det med andre ting)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat