Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 19:04   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ernæringsfysiologen likte IKKE ketolysekuren

Høres ut som en super lege, not. Faktisk er har en vanlig mandeloperasjon høyere risiko-rate enn en GBP, men det avhenger jo av kirurgens dyktighet bla. Og det er noen som legger på seg like mye eller mer igjen, men det er vel knapt rundt 5 % av de opererte, veldig få. Det er ikke Gastric Banding han er operert med, han som har lagt på seg? Der er tallene MYE høyere både med tanke på risiko og vektøkning. Nå kjenner jeg vel rundt 20 vektopererte mennesker, de fleste fra Aleris men også endel fra Russland, Spania, Sverige og fra offentlig sykehus i Norge. 2 stykker har fått komplikasjoner men ikke livsreduserende, og de angrer faktisk ikke på operasjonen. Resten har det som meg, dvs. fantastisk. Ikke at det er noen garanti, men når legen kan komme dragende med to eksempler kan jeg komme med mine 20.

(Håper ingen blir sure fordi vi diskuterer GBP her, jeg mener på ingen måte å ufarliggjøre det eller reklamere for det, det er bare mine egne opplevelser og kunnskaper jeg snakker om her).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat