Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 12:05   #34
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg har prøvd meg frem med forskjellige måter å steke på, og jeg har stekt billigribber som har blitt bra. Men det har blitt kjøpt både billig og dyr ribbe her i huset som dessverre har blitt både grå, mindre mør og ikke veldig god. Hver gang ribba ble bra, så trodde jeg at nå var gåten mer eller mindre løst. Dessverre var gleden mer eller mindre kortvarig

Inntil jeg ble mere bevisst på å få kjøpe ribba passe feit og med fettet fordelt nedover i stykket.

Selvtillitten i forhold til ribbesteking var en stund ganske laber. Nå har jeg funnet ut at det er utvelgelseskunsten som er cluet

Og fersk ribbe hos Nordby på Svinesund ligger stablet opp så man kan velge det stykket man vil

Så jeg lever og lærer. God ribbe er en av livets gleder

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat