Tråd: Nybegynner
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 14:46   #2
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Nybegynner

Jeg vil anbefale deg å skaffe tilskudd som dekker de samme stoffene som ketolysetablettene, selv om du ikke kjøper akkurat de tablettene som selges på nettsia. Disse skal tilføre kroppen din enkelte ting du kommer til å få litt for lite av når du er på kuren.

Søtsuget kan være tungt å riste av seg. For meg handla det om å ikke "unne" meg noe i en lang periode mens jeg vendte meg til kostholdet. Får man nok fett i seg vil noe av søtsuget bli borte, og resten forsvinner på samme måte som man må kvitte seg med nikotinsug eller en dopavhengighet. For noen går det fort, for andre tar det mer tid.... og om du tillater deg en "liten" smak, så har du bare fora det søtsuget, så hold ut.

Hva du burde gjøre før boka kommer? Begynn med å kutte ut brus, is godteri, snacks. Ta det gjerne gradvis så du ikke får fullt abstinenssjokk

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat