Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 19:28   #16
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Jeg hiver meg på dette forumet. Jeg har kommet frem til at jeg vil spise moderat med karbo. Har vinglet litt på mengden, men jeg vil holde meg unna ketose, sånne at jeg ikke utsetter kroppen min for å gå inn og ut av ketosen i tide og utide. Har forstått at det kan ta litt på
Men jeg vil ikke spise for mange karber heller. Uvant tanke for meg som har vært litt Atkins/skaldeman (men ikke lenge nok til å få særlige resultater før de forsvinner...)
Men nå vil jeg finne kosten for resten av mitt liv!

Grunnen til at jeg ikke vil i ketose er kanskje litt teit.. Men jeg er fra tid til annen i familieselskaper. Og jeg har lyst til å kunne spise maten som blir servert uten at det totalt ødelegger for en evnt ketose. Hvis dette er kostholdet for resten av livet, så må det også kunne tåle noen få utskeielser. Det er iallefall det som er riktigst for meg
Jeg blir ikke syk av karbohydratene, bare feit

Det jeg trenger mest er igrunn å få kontroll på sult vs cravings. Og venne meg av med småspising, uavhengig om det er lavkarbo eller ikke

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat