Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-05, 14:58   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg vet ikke, DrPork. Det er jo det bla SEF sier, det du skriver her, og som sikkert 80 % av brukerne her inne er uenige i. Jeg vet bare at feks (lege) Jan Kwasniewski har behandlet tusenvis av pasienter med et kosthold som er enda rikere på fett enn Atkins, og med enda færre grønnsaker (MAKS 300 gram daglig). Jeg har stor respekt for ham, og tror jo faktisk både han og Atkins (som var HJERTESPESIALIST!!) hadde mistet legelisensene sine om pasientene hadde blitt sykere på sikt av kosten de anbefalte.

Når det gjelder langtidseffekt, kan man vel bare se på hva vi spiste som ur-mennesker? Hva vi er GENETISK tilpasset til å spise. Korn har vi ikke spist i mer enn ca 10-15.000 år, så hvorfor snakker ingen om langtidseffekten av korn?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat