Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-04, 00:00   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Nå har jeg...

...jeg fått studert litt mer og blitt mye klokere.

Konklusjonen er at jeg prøver å ligge opp mot 1 og 1/2 gang kroppsvekten min, i hvert fall de mest aktive dagene. Og så skal jeg ligge så lavt som mulig på karber, men ikke noe sørlig under 20 gram pr dag. Og da blir jo resten fett, enkelt og greit.

Tror det skal gå greit, for jeg har mange dager allerede som er riktige i forhold til dette

Det med kaloriene er verre. Synes jeg spiser nesten unaturlig mye sånn som det er, i hvert fall i forhold til når jeg spiste "vanlig", dvs helt feil. Skal se om det hjelper å bytte ut flere måltid med proteinpulver. Det er i hvert fall mye lettere. Synes jeg holder på for mye med mat, og kjøkkenarbeid når jeg må spise så mye.

Det er jo et luxusproblem egentlig, for det er jo virkelig en drøm som er blitt oppfylt, når jeg har funnet et måte å spise på som endelig ser ut til å hjelpe på vekta

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 18-09-04 kl 00:02. Årsak: har ingen noe med ; )
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat