Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-07, 13:30   #16
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Har dere noe erfaring med eller tanker om....

Opprinnelig lagt inn av Snikende Saccosekk, her.

Siden jeg skal ned 60 kg totalt så regner jeg nesten med å få litt overheng, men er forholdsvis ung så kanskje huden klarer å trekke seg fint sammen selv. Har vært plaget med litt mageeksem allerede før jeg begynte å slanke meg så tror neppe det blir bedre med det første men får se om jeg klarer å holde det i sjakk fremover.

Når det gjelder bukplastikk så håper jeg å slippe, men hvis jeg har mulighet til å få det dekket så er det store muligheter for at jeg hopper på det, eventuelt med kombinert fettsuging av flankene (siden) hvis det er en liten rest der.

Har ikke sett en eneste mann som har vært igjennom bukplastikk så det gjør meg litt nervøs men ellers så vet jeg ikke helt hva jeg føler rundt det. Flytte navle og slikt må da være litt rart, får man da et arr rundt navlen?

Opprinnelig så tenkte jeg at en eventuell operasjon kan være neste vinter, så rekker det å gro litt før sommeren, men det kommer litt ann på hvordan huden min er. Hvis det er slik at den trekker seg sammen på egenhånd så bør jeg vel gi den litt tid før jeg hjelper den med kniven.

Men 7 år venter jeg ikke altså :-D

Når det gjelder navelen, så varierer det litt om kirugen syr utenpå eller inni. Man får arr ja, enten inni eller rundt utenpå.

Ta en titt på www.bukplastikk.com. Foreløpig er det bare kvinner der da

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat