Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-10, 17:26   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå.

Hei,
Hmmmmmm… min første tanke var at jeg må hatt fått tilført et overskudd av Vata da jeg ble påkjørt jeg gitt!
Synes innlegget ditt var tatt litt ut av løse luften jeg da, du må huske at alle ikke har satt seg inn i alt av alternativ medisin og jeg har ikke lest noe om Maharishi Ayuveda tidligere.
Det ble litt mer forståelig da jeg leste dette: De tre doshaer: vata, pitta og kapha http://ayurveda.no/node/6 uten at jeg kunne si at jeg kjente meg igjen i noen av de tre doshaerene.

…men fant ikke helt sammenhengen mellom dette og din påstand om at alle kan være ”naturlig slanke”

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat