Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 10:35   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alle, ikke bare de med høy forbrenning, kan være "naturlig slanke" vil jeg påstå

Ved å vise til ayurvedas kroppstyper vil jeg vise at selv om man har forskjellig type kropp kan man oppnå slank kropp bare man tilpasser seg kroppen. Ja, noen, som kaphatypen forbrenner langsomt, men de trenger heller ikke å spise ofte, og kan holde ut en lang arbeids-eller treningsøkt. Det er hvis det er ubalanse at de negative symptomene oppstår, Kitt. Hva du kan gjøre for å balansere kan du lese om i bøker eller få vite av en terapeut. Det er sikkert mulig å finne noe på nettet. Vil du jeg skal finne det? Jeg har lånt bort boka mi.

Om det er noen av dere som ikke bryr dere om annet enn vestlig vitenskap,ok, men alle er ikke slik.

Å kalle dette mange tror på som hippi synes jeg er lite pent mot de som tar dette alvorlig. Er det uvitenskapelig om det er basert på mange års erfaring?

Uansett var det ikke min ide å komme med ayurveda som filosofi her. Det var bare en illustrasjon. Men de som vil være kvalme finner alltid noe å være kvalme med, er det ikke så?

Ikke sikkert jeg gidder svare mer her siden dere er så ekle. Såvidt jeg gadd å skrive dette.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat