Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 22:54   #36
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Vet du hva dette er?

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Hvis "fisken" på en gris er indrefilet, skjønner jeg ikke hvorfor du ikke spiser det Sothøna???

Syns det er drøyt jeg, at enkelte ikke vil spise deler på dyret bare fordi det er ekkelt. Kyllingbryst, oksekjøtt, svinefilet...alt er muskler. Hjertet er en muskel. Tunga er en muskel. Den eneste forskjellen er at det -ser- litt annerledes ut. Ja, og positive forskjeller kan være at det er mer næringsrikt, i alle fall leveren!

Rart, jeg har barna i hva man kan kalle en alternativ barnehage, men de syns det er ekkelt å spise kjøttdeig med tanke på alle innvollene oppi der...

Nei, tror kanskje du missforsto meg litt,
jeg spiser ikke nyslaktet kjøtt før det har vært i fryseren en tur,
det var ihvertfall det jeg mente å si
Jeg spiser det meste, men ikke mens jeg holder på å pakke kjøttet.

Mannen min driver med jakt, og når han kommer hjem med kjøtt og holder på med pakkinga, så elsker han å steke seg noen smakebiter, men det greier ikke jeg. Det bare MÅ ha vært i fryseren først

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat