Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-06, 23:48   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Karbohydrater i hvitvin

Opprinnelig lagt inn av Hege_

Hva drikker folket når de tar seg en tur på byen?

Ikke godt å vite det du !
Men det som har minst karber og garantert ikke ødelegger ketosen er VANN. Med sitronskiver i ser det ut som GT (Gin & Tonic). Må man ha noe med alkohol er rent brennevin av de fleste typer, uten smakstilsetninger eller blandevann, det med minst (så og si ingen) karber. Neste er rødvin, også kommer tørr hvitvin.... mener jeg å huske ! Og så kommer lavkarbo ølet, men jeg vet ikke hvem som har dem.

Ligg unna blandevann med sukker, vanlig øl, og søte viner.

I utlandet har de Slimline Tonic på de fleste barer, men her i Norge har de det ikke enda. Du får kjøpt Slimline Tonic i Ultra butikker i hele landet og på Helgø matsenters butikker i Stavanger området + ICA Middelthon på Tasta i Stavanger. Sistnevte importerer selv.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat