Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-15, 09:54   #54
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiet 2015-tråden

Jeg hadde, i irritasjonen over utskeielsen, glemt at grunnen til at jeg valgte et par vanlige lavkarbo-måktider i helga også var at jeg var kjempekvalm, og ikke hadde lyst til å forbinde opplegget moed oppkast... Det skjedde med Cambridge og var hovedgrunnen til at jeg bare holdt tre mnd på det (gikk uansett bare ned første mnd). Men planen var jo å holde meg til egg osv. Sambo og junior har vært hjemme to dager nå pga kvalme og feber, så det var nok ikke så dumt ift det hvertfall. Er uansett på track igjen, og 1 kg unna pre-helgvekta.
I går gikk fint, bortsett fra at det bare ble fire måltider. Aprikos-"pudding", rundstykke, hasselnøttbar og kyllingsuppe.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat