Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-11, 12:30   #1400
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

RikkemOr: Nesten like spent på den kaka som du jeg - skulle gjerne vært der og smakt med deg

Angemi: Ja, alkohol på ketose er skikkelig farlig altså. Jeg hadde en såpass dårlig opplevelse første gang jeg prøvde at jeg har holdt meg unna siden -Men nå skal det sies at mange av festene jeg går på er dansefester, og der drikkes det så lite likevel at en føler seg ikke utafor om en er edru Du tar nok dine forhåndsregler neste gang tenker jeg

Jeg var litt rådvill mhp mat i dag, så jeg ville prøve noe nytt. Lette derfor litt rundt og kom over t-kaker på bloggen til Lena Beatrice
http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/...grove-tekaker/
Lagde de, det ble 6 t-kaker, og jeg regnet ut på diett.no at det ble under 1karb pr kake. Kan altså spises med god samvittighet. Har akkurat spist en med masse smør, peppermakrell, majones og agurk på. Kjempegodt, og så må jeg innrømme at det var litt deilig å spise noe jeg bare kunne holde i hånden igjen. Anbefales! Tror jeg skal prøve ett par av dem som "pizzabunner" til middag i dag også jeg Synes de fleste pizzabunnene jeg har testet og smakt på her inne er grusomme, og det er ett savn.... Nytt forsøk i dag da, tror jeg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat