Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-05, 22:40   #45
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Jeg kom til å tenke på alle de innleggene jeg har lest på amerkikanske lavkarboforum, om de som har brutt platået ved å skeie ut. Det kan vel kanskje være akkurat fordi utkseielsen har tilført kroppen en booster av forskjellige enzymer den trengte for å fortsette ketosen. Disse menneskene har kanskje på forhånd vært skikkelig tilbakeholdne med karber, fordi de merker at de ikke er i ketose lengre (les:karbohydratsky), og kroppen manglet enzymer, så de lurte seg selv i en felle. Heller skulle de vel bare droppa alle andre karbokilder enn grønnsaker, og brutt platået på den måten, og HOLDT inntaket av grønnsaker. Det er fort gjort å lure seg selv inn i den fella, at man skal lage "lovlige" kaker og "lovlige" desserter, lavkarbo brød osv, og kaste bort verdifulle karber fra kvoten på det.

Grønnsaker er det som utgjør mesteparten av mitt kosthold (i VEKT, ikke kalorier), og det er snakk om KILO ikke gram! Føler meg mye "renere" innvendig når jeg spiser mye grønt.

Og fett? minimum 2 ss cocosa daglig, i tillegg til minimum 50 gram oljer med hovedsaklig umettet fett (linfrø, tran, omega 3-6-9 blandinger og olivenolje). Utenom dette kommer det litt fett fra proteinene jeg spiser. Jeg er IKKE redd for at dette ender galt nei! ikke når jeg ser hvor flott kroppen responderer til lavkarbo kosthold! Huden blir bedre, fordøyelsen er kjempefin, menstruansjonssmerter- hva er det?, og bedret konsentrasjon osvosv (alle kjenner jo denne regla! )

ja... det var det for denne gang.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat