Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-14, 08:41   #23294
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Med å fjampe mener jeg trekke seg sammen. Og mange kilo ned skaper mye tomrom plass til annet og da trekker kroppen seg dit selv om ikke vekta går ned. Det tok ca 14 dager etter kikhullsoperasjonen min før magen så normal ut igjen. Den ble utspilet av gass. Mange som skal opereres for overvekt får beskjed om å gå ned endel kilo ganske fort fordi det skal bli romslig å operere før kroppen begynner trekke seg sammen. Kroppen din har sannsynligvis en "trekke seg sammen"pause. Vær glad for det!

Slankekuren før vektoperasjon er for å slanke (fett)leveren slik at det er mindre fare for komplikasjoner når denne må flyttes på for at kirurgen skal komme til magesekken. Det er nemlig dette fettet kroppen kvitter seg med først.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)