Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 22:25   #8
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: PCOS skravletråd

Første gangen spiste jeg lavkarbo i tre måneder. Hadde ikke eggløsning uten lavkarbo, og dermed heller ingen menssyklus. Slet med småblødninger fordi livmoren fylte seg opp og det ble aldri tømt. (Beklager hvis ekle detaljer...) Da jeg startet på lavkarbo tok det to uker, så blødde jeg i 16 dager! Hadde så jevn syklus frem til jeg ble gravid.
Så var jeg dum og leste et eller annet sted at lavkarbo ikke var bra under graviditet, så jeg gikk tilbake til høykarbo. Begynte på nytt på lavkarbo da snuppa var nesten 1,5 år. Hadde da ikke fått mensen igjen, men etter en uke bare var den der! Jevn syklus derfra, og ble gravid etter 5 måneder. Har fortsatt med lavkarbo etter det og har hatt jevn syklus etter det.

Det er helt fantastisk! Vi prøvde i fem år før jeg ble gravid, og da hadde vi egentlig gitt opp. Begynte på lavkarbo fordi jeg ønsket å gå ned i vekt og bli kvitt kvisene. Da jeg testet, klarte jeg ikke å tro på krysset jeg så på graviditetstesten og måtte til legen for å bekrefte.

Hva er din pcos-historie?

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat