Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-07, 20:09   #5
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hva har dere spist i dag ?

Synes det ser bra ut... Du ser jo ved veiing om du bør ha i deg mer fett, som rømme, meierismør el... For lunsjsalaten din ser kanskje litt mager ut... Steker du eggene i meierismør? Sånne ting er kjærkomne tips for å få i seg nok fett.
Jeg har rast ned i vekt og brukt MYE av den type fett. Har vært vant til å bruke olje til steking, dressinger og alt annet, nå bruker jeg creme fraishe, fløte og eller rømme i stede. Krydrer med chili og pepper. Jammi... Brukes til kjøtt og til salat. En annen type saus er jo smør og fløte, smakt til med krydder etter smak og behag... Bruker jeg mye til all slags kjøtt.

Synes du er flink, jeg... Bare å hyyyle ut om det er noe mer vi kan hjelpe med, er jo bare 4 uker gammel i gamet jeg og, men har lært masse på forumet og av boka.

Ang kvelds, når jeg bare er litt fysen på noe, tar jeg bare litt ost, eller litt baconsvor feks... Føler at jeg må ha noe for å holde forbrenninga oppe, dette er sikkert bare innbildning...

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat