Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-14, 22:17   #23198
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har en Samsung galaxy 2. Nå måtte jeg installere messenger, for å fortsette å bruke chat på facebook sin mobilapp. Greia er at jeg aldri bruker facebook på mobilen annet enn unntaksvis, som når jeg er på ferie og ikke har tilgang på pc ellers. Tross i at jeg har slått av alle varselsgreier på messenger som jeg kan komme over, så får jeg instant beskjed om at jeg har fått melding på selve telefonen, altså at jeg ser det øverst til venstre på skjermen, og kan gå inn på den rullgardinen hvor jeg slår på diverse ting som wifi og mobilnett, hvor det kommer opp diverse varsler. Hvordan i alle dager får jeg dette vekk? Interesserer meg jo midt i hekken at noen har sendt meg melding på facebook. Det ser jeg jo selv når jeg kommer hjem! Blir litt gæren av dette tilgjengelighetstyranniet, altså. *Mumle*

Gjør som meg. Bruk en telefon man kun kan ringe og sende tekstmeldinger med og kjøp et billig nettbrett til surfing.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥