Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 20:15   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

jeg har ikke sagt at barn ikke kan få lavkarbomat, men det jeg har noe i mot er å kjøre et strikt lavkarboløp hvor barnet får et helt annet kosthold enn de andre barna.
Barna lever ikke på en øy sammen med kun foreldrene sine, de lever i et samfunn som ikke akkurat er lavkarbo- orientert enda. Veldig fort blir de store nok til å ta egne valg i barnehagen, på SFO, i bursdager, på skoleturer, på speideren, på korpstur.........

Jeg trenger ikke lese Barn i balanse, dessuten sier du jo selv at man kan spise noe brød og frukt og sånn. Da er det jo bare å fortsette som du vil hjemme og la barnet få være "normalt" i barnehagen, da!

Og det er slett ikke for sent å gi dem et sunt kosthold når de blir tenåringer, min er faktisk først tilsnakkanes nå i en alder av 16! Nå kommer han å spør om det er sunnere enn det, og om han burde drikke sånn i stede for sånn. Noe har tydeligvis gått inn!

Kunne ha sagt en masse, men tror jeg skal holde munn. Mine barn er så store at de ikke helt er i målgruppen likevel.

Lure, kloke Kitt! Ikke fordi at du holder munn, men for alt det andre!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat