Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-08, 22:26   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av deniz, her.

ja sant det...men siden jeg ikke målte meg til å begynne med har det bare aldri blitt noe til det...å jøss over 2 år..jeg har også et mål om å ned 30 kg...så utrolig bra at du sto på uten resultater så lenge photo...jeg tror jeg hadde gitt opp...men så ser du fremgangen igjen...ja det er jo det det vil bli for meg også håper jeg ettervert, men syntes det er forferdelig vanskelig å motstå fristelsene, dvs spess på jobb, siden jeg jobber som kokk og i grunnen SKAL smake på all mat jeg lager...hehe, men glad jeg ikke jobber alene så stikker stadig en skje i munnen til kolegaene..hehe
er klar over at jeg må få i meg sunn fett, er hard på avocadoen...hehe

hvor mange karbs tillater du deg om dagen photo?

til deg lalla kan du spise litt ekte majones ( lettmajones inneholder mer sukker enn ekte) men anbefaler å lage selv..da kan du lage helt uten karbohydrater...

Når jeg var forespeilet diabetes og hadde insulinresistens, når jeg ble kvitt migrenen min, alle allergier, søvnproblemer, mageproblemer og ujevnt humør, så kunne jeg nesten ha levd resten av livet som overvektig så lenge jeg ellers hadde det så bra. Jeg blir veldig sjelden frista til å skeie ut, fordi jeg smertelig kjenner konsekvensen

Jeg teller ikke karber lenger, men tipper jeg i gjennomsnitt ligger på 50, men også opp mot hundre. Jeg spiser dog kun langsomme karbohydrater og forholder meg også til GI og GB. Jeg spiser i prinsippet vanlig Lindbergkost, men uten frukt, kornprodukter noe som helst søtning og ingen meieriprodukter utenom smør.
Men ketogent kosthold funket dødsbra for meg i først omgang. Jeg tror man kan finne nøkkelen flere ganger, man er i stadig endring.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat