Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-07, 18:00   #53
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Ketolyseforhandlere

Må bare fortelle en positiv historie. Eneste forhandler i Oslo som jeg har forstått er Meny på Kalbakken. Jeg kom meg endelig dit, nesten en time fra hvor jeg bor, så gledet meg da jeg freste inn i butikken med en diger vogn. NÅ skulle det handles ketolysevarer. Først møtte jeg slagteravdelingen. Spurte om de hadde Ketolysepølser, men de kunne opplyse at det kun var på Sørlandet de solgte de, at de ikke bestilte de. Jeg sa at de synes jeg sandelig de skulle gjøre. Slagteren så litt forbavset på meg, men stak så i et smil, så kanskje han overveier det.

Fikk opplysning om at de andre Ketolysevarene sto rett til venstre for kasse 1 (så vet dere det!). Jeg stormet opp i vill fart, og stor var min skuffelse da det var utsolgt for krom, selen og zink. Jeg spurte damen i kassen om det var utsolgt, eller om de hadde noen stående på lager. Hun så på meg og sa oppgitt; "åh nei, de har vi ikke. De går så fort så...". Jeg ble glad og litt stolt på Ketolyse AS sine vegne. Litt etter kom en som åpenbart tok seg av bestilling, og jeg sa til ham at nå måtte han bestille riiiiikelig, for jeg visste at produktene var populære. Det lovte han. De kommer på fredag eller mandag etter 12.00

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat