Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 19:57   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kva gjer eg feil???

Opprinnelig lagt inn av jorang, her.

Har du målt urinen med stix slik at du vet om du er i ketose? Hvis du ikke er det vil du vel legge på deg av fettet hvis jeg har forstått dette riktig.


Nei det er ikke riktig. Om hun har spist etter boka kan hun godt være i ketose uten å ha utslag på stix. mange får aldri utslag. Spiser man så lite som 15 gram karber til dagen legger en garantert ikke på seg av fettet man spiser.

Opprinnelig lagt inn av Jorang

Hvis du ikke er i ketose - ta en pulverkur i en ukes tid - deretter gå gradvis over til kosthold etter ketolysekuren.

NEI, det vil jeg absolutt IKKE anbefale. Det er en særdeles dårlig løsning fr en som har gått på lavkarbo å gå på pulverkur (med unntak av Lindbergs Eurodiett som er foreskrevet av lege og er en ketogen kur). Lavkarbo kosthold skal IKKE og kan IKKE kombineres med Easy Life, Cambrigde, Nutrilett, Nokia, Natures own eller hva de heter alle sammen ! Da oppnår en kun å forvirre kroppen og det er ikke bra for den å gå frem og tilbake mellom fettforbrenning/ketolyse til glukose/karbo forbrenning.... Helt sant !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat