Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 01:28   #21
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Kva gjer eg feil???

Kom til å tenke på en ting. Søstra mi som jeg har snakket mye om Atkins til og hvordan denne dietten får en til å miste fett og øke i muskler (t.o.m. uten trening). Hun har sogar prøvd ut dette selv over lang tid, men gått over til vanlig mat også mange ganger. Men hun har ihvertfall fått oppleve hvordan det er å leve på lavkarbo med alt det positive det medfører for kropp, helse og velvære. Men hun har vel også fått oppleve at man kan bli matlei fort og ha lite utvalg av mat som er på lovlig-lista. Likevel mange nok grunner til å følge ett lavkarbo-kosthold.

Møtte henne for ikke lenge siden, tror ikke hun har gått på lavkarbo på en stund, men nå hadde hun begynt på Sykehus-kuren!!!! Jeg fikk sjokk men jeg gadd faktisk ikke si noe, fordi det er jo valget hun har tatt. Men kuren er (denne kuren er vel omtalt tidligere her inne); mye supper, bananer, plutselig en dag med biff, frukt osv (det var det jeg fikk med meg). Hva tenker hun med etter all denne kunnskapen (tror jeg da) hun har om lavkarbo?? Å plutselig gå over til "rask lykke på falske premisser" på denne måten!!?

Jeg kan også si at hun er under 10 kg fra idealvekt nå. Hun skrøt fælt over hvor mye hun hadde gått ned på 4 dager. Hallo, men det er jo muskler du har gått ned også!!

Jeg har ikke flere ord. Er i sjokk jeg. Hvis hun ikke kan finne på noe bedre å bruke tiden på enn sykehus-kuren så værsågod.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat