Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 20:11   #64
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Rampen min hadde også melkeallergi da jeg ammet, fra 4-5 mnd alderen begynte han å tåle det. Jeg har jo også noe laktoseintoleranse. Den har blitt mye bedre etter at jeg ble voksen og jeg tåler litt melk/fløte, men det går i perioder. Bruker laktosefritt her hjemme, og syrnede produkter og ost tåler jeg greit. På grunn av dette kommer jeg til å styre mest mulig unna melk til poden også. Vet ikke om laktoseintoleranse er arvelig, jeg, men man trenger jo ikke å gjørsa på. Nå får han velling og grøt laget med MME og litt syrnede melkeprodukter. Etterhvert nå kommer jeg til å gå over til å lage grøten med H-melk, og kutte ut vellingen. Men enn så lenge så er det kun velling han vil ha på morgenen. Melk som drikke vil jeg forsøke å unngå mest mulig.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat