Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 22:34   #70
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Tror kanskje jeg skal prøve å gi han litt kulturmelk, for det drikker jeg selv, den fete varianten, kanskje han liker det Youghert spiste han hver eneste dag før, men nå er han blitt så lei!

Lager du hjemmebakt lavkarbo brød eller?

Er ikke lavkarbo, to i familien spiser vanlig brød. Men det er bedre enn kjøpebrød uansett, har en del ingredienser som er kjøpt inn til lavkarbobrød, og blander litt i deigen. Ellers vanlig mel.

Har brødbakemaskin. Av en eller annen grunn slenger den deigen over kanten hvis innholdet blir for eksperimentelt. Mulig den er dårlig, og at vi bør skaffe ny eller gå over til å bake i ovn. Propellen inni blir også slitt veldig fort av frø og slikt, vi har byttet flere ganger. Men det er raskt å sette på når to små er supernysgjerrige på hva jeg holder på med, så jeg liker den også.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat